Regulamin
- REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DIETETYCZNYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
I. DEFINICJE.
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług dietetycznych.
- Dietetyk - Daria Adaszak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Dietetyka COCONAT DIET Daria Adaszak, NIP: 8961606050, ul. Księcia Witolda 49, lokal 15, 50-202 Wrocław.
- Konsument - za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Osoba wskazana w art. 7aa ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) z dalszymi zmianami – dalej ustawa o prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE.
- Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia usług dietetycznych przez Dietetyka za pośrednictwem serwisu internetowego: https://coconatdiet.pl/.
- Przedsiębiorcą świadczącym usługi jest Daria Adaszak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Dietetyka COCONAT DIET Daria Adaszak, NIP: 8961606050, ul. Księcia Witolda 49, lokal 15, 50-202 Wrocław;
- Klient może komunikować się z Dietetykiem:
a) osobiście pod adresem: ul. Księcia Witolda 49, lokal 15, 50-202 Wrocław;
b) listowanie na adresem: ul. Księcia Witolda 49, lokal 15, 50-202 Wrocław;
c) telefonicznie pod numerem telefonu: 664 787 679;
d) za pośrednictwem poczty elektronicznej: dariaadaszakcoconat@gmail.com.
- Świadczenie usług odbywa się za pośrednictwem serwisu internetowego, chyba że w Regulaminie wskazano inaczej.
- Wymagania techniczne do prawidłowego korzystania z usług;
a) dostęp do komputera, telefonu (smartfon), tabletu
b) dostęp do Internetu;
c) zainstalowaną jedną z aktualnych przeglądarek: Google Chrome, Opera, Firefox, Microsoft Edge, Safari;
d) aktywne konto e-mail.
- Dietetyk nie korzysta z mechanizmu indywidualnego dostosowywania cen.
III. DOKONYWANIE ZAKUPÓW ZA POŚREDNICTWEM STRONY INTERNETOWEJ DIETETYKA.
- Za pośrednictwem strony internetowej Dietetyka Klient może dokonać zakupu następujących usług:
a) E - book z dietą lub przepisami – zgodnie z aktualną ofertą znajdującą się w zakładce „Sklep”;
b) współpracy z Dietetykiem – zgodnie z aktualną ofertą znajdującą się w zakładce „Oferta Współpracy”;
c) kursy - zgodne z aktualną ofertą znajdującą się w zakładce "Sklep".
c) jednorazową konsultacje - zgodne z aktualną ofertą znajdującą się w zakładce "Sklep".
- W celu dokonania zakupu Klient powinien wybraną przez siebie pozycję dodać do koszyka poprzez opcję: „dodaj do koszyka”;
- W celu finalizacji zamówienia Klient powinien wybrać opcję „do kasy”, wypełnić formularz, zaakceptować Regulamin, wyrazić zgody i wybrać opcję „kontynuuj płatność”;
- Jeżeli po dodaniu produktu do koszyka Klient chce kontynuować zakupy powinien wybrać opcję „kontynuuj zakupy”;
- W celu dokonania płatności Klient powinien wybrać opcję płatności.
- Płatności można dokonać:
a) szybki przelewem online;
b) kartą płatniczą - operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
c) blikiem;
d) zwykłym przelewem bankowym na rachunek Dietetyka o nr 65 1160 2202 0000 0005 0394 2764
- Wszystkie ceny podane w serwisie internetowym Dietetyka są kwotami brutto w PLN.
- Istnieje możliwość wystawienie faktury na życzenie Klienta - prośby należy kierować na adres e-mail: dariaadaszakcoconat@gmail.com
IV. E- BOOK Z DIETĄ.
- Po otrzymaniu płatności przez Dietetyka, Klient otrzymuje E – book z dietą na wskazany w formularzu adres e-mail w ciągu 3 dni roboczych.
- Klient, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta. W przypadku umowy zawartej podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu Klienta albo wycieczki -termin nastąpienie od umowy wynosi 30 dni. Klient może skorzystać z formularza będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Klient będący konsumentem lub osobą wskazaną w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta, przyjmuje do wiadomości, że przesłanie E- booka z dietą stanowi wykonanie usługi w całości i w związku z tym nie przysługuje takiemu Klientowi prawo do odstąpienia od Umowy na co wyraża zgodę.
- Dietetyk nie gwarantuje efektu oczekiwanego przez Klienta ze względu na wielość i złożoność czynników wpływających na realizację planu żywieniowego, wielość i złożoność czynników wpływających na ludzki organizm, wielość i złożoność czynników wpływających na indywidualne predyspozycje Klienta.
- Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za:
a) za skutki wynikające z niewłaściwego stosowania planu żywieniowego, zaleceń Dietetyka;
b) brak możliwości wykorzystania całości lub części produktów wskazanych w planie żywieniowym ze względu na przyjęte przez sprzedawców/producentów gramatury sprzedaży;
c) jakość, skład produktów;
d) oznaczenia produktów przez sprzedawców/producentów;
e) konsekwencje stosowania planu żywieniowego przez osoby trzecie.
- Dietetyk nie jest podmiotem leczniczym w rozumieniu ustawy o działalności leczniczej i nie wykonuje działalności leczniczej w szczególności Dietetyk nie udziela porad lekarskich.
- Reklamacje dotyczące świadczonych usług można składać:
a) osobiście pod adresem: ul. Księcia Witolda 49, lokal 15, 50-202 Wrocław;
b) na piśmie - na adres korespondencyjny: ul. Księcia Witolda 49, lokal 15, 50-202 Wrocław;
c) telefonicznie: 664 787 679;
d) drogą elektroniczną - adres e-mail: dariaadaszakcoconat@gmail.com.
- W treści reklamacji należy dokładnie opisać zaistniałych problem związany z funkcjonowaniem świadczonych usług.
- Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana w terminie 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia - w sposób uzgodniony z Klientem.
V. WSPÓŁPRACA Z DIETETYKIEM I KONSULTACJE.
- Klient za pośrednictwem serwisu internetowego Dietetyka ma możliwość zakupu następujących pakietów współpracy: BASIC, STANDARD, PREMIUM lub jednorazowej konsultacji dietetycznej.
- Zakup współpracy z Dietetykiem za pośrednictwem serwisu internetowego Dietetyka oznacza zawarcie przez Klienta z Dietetykiem Umowy o świadczenie usług dietetycznych.
- Współpraca z Dietetykiem w ramach wybranego przez Klienta pakietu obejmuje:
a) konsultacje wstępną tj. przeprowadzenie przez dietetyka wywiadu żywieniowego i zdrowotnego, analizę sposobu żywienia, spersonalizowanie zaleceń żywieniowych;
b) ułożenie planu żywieniowego na 7 dni (BASIC)/14 dni (STANDARD) /ułożenie trzech 7 – dniowych planów żywieniowych (PREMIUM) – wraz z gotową listą zakupów;
c) 1 konsultację kontrolną (BASIC) (STANDARD)/ 3 konsultacje kontrolne (PREMIUM);
d) doradztwo dotyczące realizacji planu żywieniowego przez 30 dni (BASIC i STANDARD)/ 90 dni (PREMIUM);
e) możliwość zmiany planu żywieniowego - wymiany 4 posiłków (BASIC/STANDARD)/możliwość zmiany planu żywieniowego - możliwość wymiany 4 posiłków w każdym miesiącu współpracy (PREMIUM);
f) monitorowanie postępów na podstawie raportów przesłanych przez Klienta (BASIC/STANDARD/PREMIUM).
- Niewykorzystanie przez Klienta w trakcie trwania Umowy, któregoś z elementu wskazanego w zakupionym przez Klienta pakiecie nie powoduje obniżenia wynagrodzenia Dietetyka.
- W przypadku umowy zawartej z Konsumentem lub osobą wskazaną w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta - na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa:
a) Klient, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta. W przypadku umowy zawartej podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu Klienta albo wycieczki -termin nastąpienie od umowy wynosi 30 dni. Klient może skorzystać z formularza będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego Regulaminu.
b) Klient wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi obejmującej konsultację wstępną przed terminem do odstąpienia od Umowy i w przypadku wykonania tej usługi w całości prawo do odstąpienia wskazane w pkt a nie przysługuje zgodnie z art. 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta;
c) Ze względu na zindywidualizowany przedmiot Umowy jakim jest opracowanie planu żywieniowego prawo do odstąpienia od Umowy jest wyłączone po wykonaniu konsultacji wstępnej.
- Po otrzymaniu płatności za wybraną przez Klienta współpracę z Dietetykiem, Dietetyk w terminie 3 dni roboczych kontaktuje się z Klientem telefonicznie lub za pośrednictwem adresu e-mail w celu rozpoczęcia współpracy.
- W celu prawidłowej realizacji Umowy Klient zobowiązuje się do udzielenia Dietetykowi wszelkich niezbędnych informacji w szczególności dotyczących:
a) nawyków żywieniowych;
b) stanu zdrowia;
c) nietolerancji pokarmowych;
d) alergii;
e) przyjmowanych leków/suplementów.
- Plan żywieniowy wraz z listą zakupów zostanie ułożony i przesłany przez Dietetyka Klientowi - na kontaktowy adres e-mail Klienta w terminie 10 dni roboczych licząc od dnia zakończenia konsultacji wstępnej.
- Plan żywieniowy wraz listą zakupów zostanie przesłany przez Dietetyka na kontaktowy adres e-mail Klienta, chyba że Klient zgłosi chęć odbioru osobistego w siedzibie Dietetyka.
- Klient przesyła Dietetykowi na kontaktowy adres e-mail akceptację planu żywieniowego w terminie 2 dni roboczych od jego otrzymania. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia jednorazowej zmiany do planu żywieniowego polegającej na wymianie 3 składników posiłków wskazanych w planie żywieniowym. Klient zobowiązuje się zgłosić chęć zmiany w terminie do akceptacji planu żywieniowego.
- Doradztwo dotyczące realizacji planu żywieniowego:
a) polega na udzielaniu przez Dietetyka odpowiedzi na zapytania Klienta dotyczące planu żywieniowego;
b) rozpoczyna się od dnia następnego po dniu przesłania Klientowi planu żywieniowego;
c) będzie odbywać się za pośrednictwem kontaktowego adresowego adresu e-mail w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 - przy czym Dietetyk zastrzega sobie prawo udzielenia odpowiedzi na wiadomość e-miał w terminie 3 dni roboczych od jej otrzymania;
- Pakiet usług może być wykorzystywany tylko przez Klienta.
- Umowa jest umową starannego działania.
- Dietetyk nie gwarantuje efektu oczekiwanego przez Klienta ze względu na wielość i złożoność czynników wpływających na realizację planu żywieniowego, wielość i złożoność czynników wpływających na ludzki organizm, wielość i złożoność czynników wpływających na indywidualne predyspozycje Klienta.
- Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za:
a) działania lub zaniechania podjęte na podstawie nieprawdziwych lub niepełnych danych;
b) za skutki wynikające z niewłaściwego stosowania planu żywieniowego, zaleceń Dietetyka;
c) brak możliwości wykorzystania całości lub części produktów wskazanych w planie żywieniowym ze względu na przyjęte przez sprzedawców/producentów gramatury sprzedaży;
d) jakość, skład produktów;
e) oznaczenia produktów przez sprzedawców/producentów;
f) konsekwencje stosowania planu żywieniowego przez osoby trzecie.
- Dietetyk nie jest podmiotem leczniczym w rozumieniu ustawy o działalności leczniczej i nie wykonuje działalności leczniczej w szczególności Dietetyk nie udziela porad lekarskich.
- Umowa kończy się wraz z upływem terminu ustalonego na doradztwo dotyczące realizacji planu żywieniowego w zależności od wybranej opcji współpracy.
- Klient ma prawo wypowiedzieć niniejszą Umowę z zachowaniem 3 dniowego okresu wypowiedzenia jeżeli
a) Dietetyk nie skontaktował się w celu nawiązania współpracy w terminie wskazanym w Regulaminie - w takiej sytuacji Klientowi przysługuje zwrot całej zapłaconej kwoty;
b) Klient nie otrzymał planu żywieniowego, pomimo wyznaczenia Dietetykowi dodatkowego 3 dniowego terminu – z zastrzeżeniem, że termin dodatkowy nie może rozpocząć się wcześniej niż po upływie terminu na rozpatrzenie reklamacji - w takiej sytuacji Klientowi przysługuje zwrot całej zapłaconej kwoty;
- Dietetyk ma prawo wypowiedzieć niniejszą Umowę jeżeli w trakcie trwania Umowy Dietetyk ustali, że sytuacja zdrowotna Klienta nie pozwala na opracowanie planu żywieniowego - w przypadku wykonania w całości konsultacji wstępnej przez Dietetyka Klientowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty pomniejszonej o kwotę w wysokości 190 zł brutto lub w przypadku pary 250 zł brutto za konsultację wstępną.
- Klient ma prawo zgłosić reklamacje w przypadku:
a) nieotrzymania planu żywieniowego i/lub listy zakupów;
b) braków w planie żywieniowym dotyczących ilości posiłków, gramatur.
c) Reklamacje można zgłaszać osobiście, telefonicznie lub na kontaktowy adres e-mail Dietetyka.
- Dietetyk rozpatruje reklamację w terminie 3 dni roboczych.
- Strony zobowiązują się do utrzymywania w ścisłej tajemnicy poufnych informacji dotyczących drugiej Strony, w czasie obowiązywania Umowy, jak i po jej zakończeniu.
- Klient przyjmuje do wiadomości, że plany żywieniowe oraz wszelkiego rodzaju ankiety, raporty schematy, logotypy oraz inne utwory stanowią własność intelektualną Dietetyka.
- Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej lub dokumentowej (e-mail).
- Oświadczenia związane z niniejszą umową mogą być składane pisemnej lub dokumentowej (e-mail).
- Wszelkie spory wynikające z niniejszej Umowy będą rozpatrywane przez Sąd właściwy dla siedziby Dietetyka, chyba, że przepisy powszechnie obowiązującego prawa stanowią inaczej.
VI. PROJEKT DLA KOBIET (KURS).
- Po otrzymaniu płatności przez Dietetyka, Klient otrzymuje dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku na wskazany w formularzu adres e-mail najpóźniej na 1 dzień przed datą rozpoczęcia kursu.
- Do prawidłowego wykorzystania kursu przez Klienta wymagane jest posiadanie aktywnego profilu na Facebooku.
- Klient, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta. W przypadku umowy zawartej podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu Klienta albo wycieczki -termin nastąpienie od umowy wynosi 30 dni. Klient może skorzystać z formularza będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Dietetyk nie gwarantuje efektu oczekiwanego przez Klienta ze względu na wielość i złożoność czynników wpływających na ludzki organizm, wielość i złożoność czynników wpływających na indywidualne predyspozycje Klienta.
- Cena Kursu zawiera: a) gotowe jadłospisy ułożone przez dietetyka wraz z gotową listą zakupów b) szkolenia na żywo na konkretny temat c) dostęp do zamkniętej grupy wsparcia na Facebooku d) stały kontaktu w grupie
- Dokładny opis kursu jest wskazany na stronie www.coconatdiet.pl
- Niewykorzystanie przez Klienta, któregoś z elementu kursu, nie powoduje obniżenia ceny.
- Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z niewłaściwego zrealizowania kursu przez Klienta oraz osób trzecich.
- Dietetyk nie jest podmiotem leczniczym w rozumieniu ustawy o działalności leczniczej i nie wykonuje działalności leczniczej w szczególności Dietetyk nie udziela porad lekarskich.
- Reklamacje dotyczące świadczonych usług można składać:
- a) osobiście pod adresem: ul. Księcia Witolda 49, lokal 15, 50-202 Wrocław;
- b) na piśmie - na adres korespondencyjny: ul. Księcia Witolda 49, lokal 15, 50-202 Wrocław;
- c) telefonicznie: 664 787 679;
- d) drogą elektroniczną - adres e-mail: dariaadaszakcoconat@gmail.com.
- W treści reklamacji należy dokładnie opisać zaistniałych problem związany z funkcjonowaniem świadczonych usług.
- Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana w terminie 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia - w sposób uzgodniony z Klientem.
VII. Nota prawna – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Art. 43c Odpowiedzialność przedsiębiorcy za brak zgodności towaru z umową
- Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
- Przedsiębiorca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności towaru z umową określonego w ust. 1, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
- W odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi, przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Czas ten nie może być krótszy niż dwa lata od chwili dostarczenia towaru z elementami cyfrowymi. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
Art. 43d Naprawa lub wymiana
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
- Przedsiębiorca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
- Przy ocenie nadmierności kosztów dla przedsiębiorcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
- Przedsiębiorca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi przedsiębiorca.
- Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
- Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, przedsiębiorca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
- Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.
Art. 43e Oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpienie od umowy
1.Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- przedsiębiorca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2;
- przedsiębiorca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6;
- brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
- brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d;
- z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
- Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.
- Przedsiębiorca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
- Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
- Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
- W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
- Przedsiębiorca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Art. 43m Niezgodność z umową treści lub usługi
- Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
- Przedsiębiorca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy.
- Przy ocenie nadmierności kosztów dla przedsiębiorcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową oraz wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową.
- Przedsiębiorca doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi przedsiębiorca.
Art. 43n Oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpienie od umowy
1.Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do art. 43m ust. 2 i 3;
- przedsiębiorca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową zgodnie z art. 43m ust. 4;
- brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową;
- brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w art. 43m;
- z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
- Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezgodnych z umową pozostaje do wartości treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową. Jeżeli umowa stanowi, że treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym treść cyfrowa lub usługa cyfrowa pozostawały niezgodne z umową.
- Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest istotny.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zakazane jest dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym w ramach korzystania z serwisu internetowego.
- Zasady przesyłania Newslettera znajdują się w Regulaminie Newslettera.
- Zasady przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
- Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Dietetyk podaje link do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr. oraz swój adres e-mail: dariaadaszakcoconat@gmail.com.
- Dietetyk nie jest zobowiązany na podstawie odrębnych przepisów i nie zobowiązał się do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z konsumentami.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat: Daria Adaszak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Dietetyka COCONAT DIET Daria Adaszak, NIP: 8961606050, ul. Księcia Witolda 49, lokal 15, 50-202 Wrocław. – Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy() umowy dostawy następujących rzeczy() umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy()/o świadczenie następującej usługi() – Data zawarcia umowy()/odbioru() – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
Regulamin newslettera
- Przedsiębiorcą świadczącym usługę Newslettera za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: https://coconatdiet.pl/ jest Daria Adaszak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Dietetyka COCONAT DIET Daria Adaszak, NIP: 8961606050, ul. Księcia Witolda 49, lokal 15, 50-202 Wrocław;
- Z przedsiębiorcą można skontaktować się:
a) osobiście pod adresem: ul. Księcia Witolda 49, lokal 15, 50-202 Wrocław;
b) listowanie na adresem: ul. Księcia Witolda 49, lokal 15, 50-202 Wrocław;
c) telefonicznie pod numerem telefonu: 664 787 679;
d) za pośrednictwem poczty elektronicznej: dariaadaszakcoconat@gmail.com
- Za pośrednictwem strony internetowej Dietetyka, Klient może zamówić bezpłatny Newsletter obejmujący informacje o nowościach, wpisach i usługach.
- Do skorzystania z usługi Klient potrzebuje:
a) dostęp do komputera, telefonu (smartfon), tabletu;
b) dostęp do Internetu;
c) zainstalowaną jedną z aktualnych przeglądarek: Google Chrome, Opera, Firefox, Microsoft Edge, Safari;
d) aktywne konto e-mail.
- Celem zapisania się do Newslettera Klient powinien:
a) wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie: https://coconatdiet.pl/ poprzez wpisanie aktywnego adresu e-mail;
b) wyrazić zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Potwierdzenie zamówienia Newslettera następuje poprzez kliknięcie w link znajdujący się w treści wiadomości wysłanej przez Dietetyka na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym lub skopiowanie takiego linku do przeglądarki internetowej.
- Klient może w każdej chwili bezpłatnie zrezygnować z newslettera poprzez kliknięcie w link “anulowanie subskrypcji” znajdujący się w treści wiadomości wysłanej przez Dietetyka.
- Usługa Newslettera jest bezpłatna;
- Przesłanie Newslettera odbywa się na adres e-mail podany przez Użytkownika w formularzu rejestracyjnym.
- W ramach pierwszego zapisu do Newslettera Klient otrzyma również darmowe 3 jednodniowe jadłospisy lub mini ebooka o słodyczach.
- Reklamacje dotyczące Newslettera można składać:
a) osobiście pod adresem: ul. Księcia Witolda 49, lokal 15, 50-202 Wrocław;
b) na piśmie - na adres korespondencyjny: ul. Księcia Witolda 49, lokal 15, 50-202 Wrocław;
c) telefonicznie: 664 787 679
d) drogą elektroniczną - adres e-mail: dariaadaszakcoconat@gmail.com
- W treści reklamacji należy dokładnie opisać zaistniałych problem związany z funkcjonowaniem świadczonych usług.
- Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana w terminie czternastu dni od otrzymania zgłoszenia - w sposób uzgodniony z Klientem.
- Zasady przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
- Zakazane jest dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym w ramach korzystania z usługi Newslettera.
- Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Dietetyk podaje link do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr. oraz swój adres e-mail: dariaadaszakcoconat@gmail.com.